Ano, jako administrátor účtu můžete přidávat nové uživatele a definovat jim práva vytvářet dokumenty:
Administrátor může vytvářet, editovat a mazat všechny doklady v SuperFaktuře. Zároveň může měnit profil společnosti a nastavení aplikace. Také může vytvářet účty novým uživatelům.
Účetní může editovat a mazat doklady a používat exporty. Nemůže vytvářet nové doklady.
Senior může vytvářet, editovat a mazat všechny doklady v SuperFaktuře. Nemůže ale měnit profil společnosti ani nastavení aplikace.
Junior může vytvářet nové doklady. Editovat a mazat však může jen ty doklady, které sám vytvořil. Nemůže měnit profil společnosti ani nastavení aplikace.
Host může prohlížet doklady v SuperFaktuře. Nemůže ale nic měnit, ani vystavovat nové doklady.
Po vytvoření nového uživatele mu automaticky přijde e-mail s informacemi pro přihlášení a přidělenými oprávněními.
Na každé vytvořené faktuře bude v patičce informace s kontaktními údaji – jménem, telefonním číslem a e-mailem uživatele, který doklad vystavil.
Každá změna na dokladu se uloží do podrobné historie akcí s přesnými časy a jmény uživatelů, tato historie vám zaručí dokonalý přehled.