Potřebujete si změnit patičku dokladů? Žádný problém.

Při manuálním vytváření dokladů údaje v patičce (jméno, email, web, telefon) změníte tak, že při vytváření dokladu přepíšete požadované údaje a doklad uložíte. Následně po uložení se upravené údaje uloží a při následném vytváření dokladů se budou propisovat již automaticky ty upravené.

Nastavení patičky dokladů je vázané vždy na účet uživatele, který si patičku změnil. Například pokud se uživatel Pepa přihlašuje emailem info@pepa.cz a při vytváření dokladu si změní údaje v patičce dokladu, tak se patička změní pouze u tohoto uživatele.

„Změna patičky dokladů v předpisu pravidelné faktury?“

Máte-li v účtu vytvořené předpisy pro vytváření pravidelných faktur, při změně patičky je potřeba myslet i na ně. Aby se údaje v patičce změnily také na fakturách vytvořených z předpisu pravidelných faktur, je potřeba si otevřít každý předpis, ve kterém postupně změníte jeho patičku.

„A co když vystavuji faktury automaticky pomocí API propojení?“

Ve většině případů je potřeba tyto údaje patičky změnit přímo v pluginu SuperFaktury. Je také však možné, že máte vlastní propojení nebo plugin nemá tuto možnost, potom jsou dvě řešení:

  1. Posílat údaje patičky přes API podle této části dokumentace.
  2. Přidat do účtu v SuperFaktuře nového uživatele s rolí administrátora s údaji, které si přejte uvádět v patičce a na něj následně přenesete API propojení.

TIP: registraci účtu jste provedli na svůj osobní email, ale v patičce dokladu chcete uvádět firemní email? Není problém. V tomto případě není potřeba měnit celý přihlašovací email, stačí pouze email přepsat v patičce při vytváření dokladu a na dokladech se bude propisovat tento firemní email.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..