Přinášíme vám návod, jak si v Internet Bankingu jednotlivých bank nastavit, aby banka posílala e-mail do SuperFaktury při každém pohybu na účtě. Tyto e-maily musí chodit přímo z banky, funkce neakceptuje “forwardnuté” nebo jinak přeposlané e-maily. SuperFaktura potom automaticky přidělí platbu ke správné faktuře, či nákladu. Jak si nastavit zasílání e-mailů?

 

1. MONETA Money Bank

2. Komerční banka

Klikněte na Nastavení (1) a vyberte Přidání nového příjemce (2).

nastaveni parovani Komercni banka (1.)

Vyplňte údaje o novém příjemci (SuperFaktuře) a jako emailovou adresu použijte adresu Vaši bmailové schránky na SuperFaktuře (3) a uložte (4).

nastaveni parovani Komercni banka (2.)

Opět klikněte na Nastavení (5) a vyberte Platby (6).

nastaveni parovani Komercni banka (3.)

Vyberte účet (7), nastavte si posílání oznámení o Provedených platbách (8) a vyberte Příjemce zpráv (SuperFakturu) na zasílání kanálem E-mail (9) a klikněte na tlačítko Pokračovat (10).

nastaveni parovani Komercni banka (4.)

Nastavení karetních notifikací

Klikněte na Nastavení (1) a v části oznámení vyberte Použití karty (2).

 

Následně vyberete/zkontrolujete Číslo karty (3), zadáte Minimální částku pro zasílání notifikací (4) a do Příjemce zpráv vyplníte SuperFaktura, Kanál vyberte e-mail, do Číslo/adresa vyplníte bmail ze SuperFaktury (5) a kliknete na políčko Pokračovat (6).

3. FIO banka

Klikněte na Nastavení (1) a otevřete část SMS a e-mailová upozornění (2). Vyberete účet (3) a v části Pohyby použijte tlačítko Přidat upozornění (4).

návod nastavení párování s FIO bankou

(5) Jako Forma kontaktu ponechejte E-mail a v poli pro e-mailovou adresu doplňte vaši bmailovou adresu pro párování (vygenerovanou v SuperFaktuře). V poli pro Částku uveďte alespoň 1 Kč. Nastavení uložíte pomocí tlačítka Odeslat.

návod nastavení párování s FIO bankou

4. Česká spořitelna

V případě nastavení také odchozích plateb zopakujte krok číslo 5 kliknutím na „Aktivovat“ u „Odchozí platby“ a krok číslo 6.

5. AIR Bank

 

6. UniCredit Bank

pomoc-bmail-cub-1-sipkyautomatické párování u UniCredit banky - SuperFaktura automatické párování u UniCredit banky - SuperFaktura

7. ČSOB

ČSOB CEB

Klikněte na Nastavení (1a) a vyberte CEB Info (1b)

nastaveni parovani ČSOB CEB

Vyberte účet (2), ke kterému chcete novou emailovou notifikaci nastavit a klikněte na tlačítko Nová notifikace (3).

nastaveni parovani ČSOB CEB

V nabídce Nová notifikace vyberte Zaúčtování platby a kliknete na Nastavit (4).

Jako Kontakt pro emailové notifikace použijte vygenerovanou bmailovou schránku z účtu v SuperFaktuře (5a).

Vyberte rozmezí částky „Od“ (5b), u Skupiny transakcí zašrtnete Vybrat vše (5c), u Pohybů zašrtnete možnost Debet i Kredit (5d).
Dokončete nastavení (6).

nastaveni parovani ČSOB CEB

ČSOB InternetBanking 24

pomoc-bmail-csob-1-sipky

pomoc-bmail-csob-2-sipky

8. Equa bank
Návod Equa bank 1

Návod Equa bank 2

Návod Equa bank 3

9. Raiffeisenbank

 

Comments

  1. Barbora Bahníková

    Dobrý den,
    prosím, dokážete mi poradit s nastavením párování u ČSOB Internetového bankovnictví – návod výše je do staré aplikace a v té nové žádné „CEB info“ nemohu nalézt.
    Předem děkuji, Bahníková

    1. Janka Ivanišová

      Dobrý deň, pokiaľ využívate internetbanking ČSOB – Internetové bankovnictví s ID, postup / cesta je nasledovná. Po prihlásení do IB v paneli vľavo zvoľte Nastavení / Moje info / Účty a platby. V tejto časti si viete nastaviť „Kontakty pro zasílání informací o účtech“, kde vyplníte pridelenú emailovú adresu pre párovanie. Potom ešte v časti „Platby“ a „Zaúčtovaná platba“ vyplníte zvyšné nastavenia a uložíte.

  2. Honza

    Dobrý den,

    návod na propojení banky a superfaktury pro Fio banku je neúplné.
    Od kroku 3 přidat upozornění pro pohyb se v bance zobrazuje úplně jiná políčka
    Formát kontaktů, e-mailová adresa – částka.
    Nevím co zde vyplňovat.

    1. Janka Ivanišová

      Dobrý deň, ďakujeme za feedback. Návod sme rozšírili o pomocný text a nový obrázok.

  3. Antonio Pita

    Dobrý deň,

    Prosím Vás je možné spárovať platby aj z čekej / slovenskej sporiteľne ?

    Ďakujem pekne

    S pozdravom

    1. Janka Ivanišová

      Automatické párování plateb s Českou spořitelnou bohužel není možné a to z toho důvodu, že neposílá v emailových notifikacích všechny náležitosti k tomu, abychom je mohli zpracovat v rámci automatického párování plateb. Pokud tedy nedojde ke změně údajů, které obsahují notifikace od České spořitelny, nemůžeme bohužel zajistit párování plateb 🙁

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..