Odeslání dokladu ze SuperFaktury prostřednictvím emailu je jednoduché.
A co je ještě lepší? Můžete si vybrat hned ze třech způsobů odesílání. Naleznete je v účtu v části „Nastavení → Aplikace → Emaily a SMS„.
- První způsob je „Přes SuperFakturu“. Jedná se o způsob odesílání přes naši emailovou schránku a klientovi tak přijde email z adresy faktury@superfaktura.cz s emailem pro odpověď uživatele SuperFaktury, který doklad emailem odeslal.
- Druhým způsobem (doporučeným způsobem) je odesílání přes „Vlastní SMTP“, doručení e-mailů pomocí přímého spojení mezi adresátem a odesílatelem. V tomto případě budete mít přehled o doručení faktur přes e-mail ve vlastní režii.
Při nastavení vlastního SMTP nezapomeňte v nastavení vaší domény do SPF záznamů přidat include:_spf.superfaktura.cz pre spf1 resp. include:_sid.superfaktura.cz pre spf2.0.).
- Třetí způsob je pro ty, kteří využívají „Gmail“ a jejich SMTP server na odesílání emailů.
Při odesílání emailů přes gmail nezapomeňte také do svých SPF záznamů přidat include:_spf.google.com
- Čtvrtý způsob je odesílání z emailové schránky Outlook u MS Office. Při tomto způsobu stačí autorizovat propojení emailové schránky se SuperFakturou a emaily budou odesílány přímo z propojené schránky vaším jménem.