Pokud posíláte nebo máte v plánu posílat větší množství emailů s doklady ze SuperFaktury, tak vám skvěle poslouží propojení SuperFaktury s vašim SMTP serverem. Tímto způsobem jsou emaily s fakturami odeslané přímo z vaší emailové adresy, co zlepšuje jejich doručitelnost.

Tento způsob odesílání emailů si nastavíte v části Nastavení / Aplikace / Emaily a SMS a zvolíte možnost Vlastní SMTP a vyplníte si údaje k nastavení SMTP.

cesta k nastaveni SMTP

Kde si v SuperFaktuře nastavit odesílání faktur přes vlastní SMTP

Výhody odesílání pomocí vlastního SMTP

  • Odesílání emailů bez limitu.
  • Odesílání emailů přímo z vaší emailové adresy (ne z faktury@superfaktura.cz), co působí i profesionálněji a důvěryhodněji.
  • Větší šance doručitelnosti vystavených dokladů a výrazně nižší riziko, že vaše emaily budou automaticky přesměrovány do spamu.

SMTP nastavení – vysvětlivky

SMTP nastaveni

SMTP nastavení (1)

(1) Email / Login – přihlašovací email do vašeho SMTP (pozor, nejde o váš přihlašovací email do SuperFaktury)
(2) Heslo – přihlašovací heslo do vašeho SMTP účtu (pozor, nejde o vaše přihlašovací heslo do SuperFaktury)
(3) Host / (4) Port / (5) Zabezpečení připojení – jak vyplnit tyto údaje najdete u vašeho poskytovatele poštovního serveru a nebo vám je na vyžádání poskytne.

SMTP nastaveni

SMTP nastavení (2)

(6) Název odesílatele – pokud toto pole necháte prázdné, SuperFaktura bude při odesílání uvádět údaj před znakem @ z vašeho SMTP emailu. To ale nemusí být ideální v případech, pokud se volá vaše firma jinak než brand (značka), pod kterou v podnikatelském světě působíte a pod kterou vás znají vaši zákazníci a nebo, pokud jde o info email. Proto si do pole pro název odesílatele můžete vyplnit například právě název vaší značky a nebo, pokud jsou totožné, tak uvést název vaší společnosti. Je to na vás.

(7) checkbox Uvádět jako odesílatele SMTP email

A) Pokud tento checkbox necháte neaktívní, systém se bude snažit odeslat přes vaše SMTP zprávu z emailové adresy, kterou používáte při přihlašování do SuperFaktury a tedy i při zpětné odpovědi vašeho klienta přijde zpráva na vaši emailovou adresu, kterou používáte při přihlášení do SuperFaktury. Takové nastavení nemusí vždy fungovat, jelikož do SuperFaktury se můžete přihlašovat emailem, který je jiný, jako váš přihlašovací email pro SMTP server.

Příklad (neaktivní checkbox): Na přihlašování do SuperFaktury používáte emailovou adresu jmeno.prijmeni@mojefirma.cz. Přihlašování do SMTP však probíhá přes váš firemní info email info@mojefirma.cz. Info email tedy vyplníte do pole (1), no při neaktivním checkboxu budou emaily odeslané a zpětné reakce budou chodit na vaši emailovou adresu jmeno.prijmeni@mojefirma.cz

B) Při aktivním checkboxu bude systém odesílat zprávu právě z emailu, který jste uvedli v poli Email / Login (1) a budou na něj chodit i zpětné odpovědi vašich klientů.

Příklad (aktivní checkbox): Na přihlašování do SuperFaktury používáte emailovou adresu jmeno.prijmeni@mojefirma.cz. Přihlašování do SMTP však probíhá přes váš firemní info email info@mojefirma.cz. Info email tedy vyplníte do pole (1) a při aktivním checkboxu budou emaily odeslané a zpětné reakce budou chodit na vaši emailovou adresu info@mojefirma.cz

(8) Uložit nastavení – pokud jste si vyplnili všechny potřebné údaje pro správné přihlášení a odeslání zpráv přes vlastní SMTP, nastavení nezapomeňte potvrdit – uložit

(9) Otestovat nastavení – aby jste se ujistili, že se systém bude vědět připojit přes vaše SMTP a odeslat zprávu, použijte právě tuto možnost.

Nastavení SMTP při používání poštovního serveru ve WebSupport

Kombinací může být více, mezi jednu z osvědčených patří:

Host: ssl://smtp.websupport.cz
Port: 465
Zabezpečení připojení: SSL

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..