Jsou dvě možnosti, jak si můžete změnit email majitele účtu.
- V případě, že nový majitelský email není a nebyl v SuperFaktuře registrován, změnu provedete tak, že v části “Nastavení→Uživatelé” kliknete na “tužku” pro možnost změny uživatele. Následně v políčku “Email” změní email majitele účtu, do políčka “Heslo” vyplníte heslo, kterým se přihlašujete a změnu uživatele potvrdíte.
- Nastat může také situace, kdy email nového majitele účtu již je nebo byl v SuperFaktuře registrován nebo se objeví hláška “Nastal problém s úpravou tohoto přístupu”. V takovém případě je potřeba nový email majitele přidat jako nového uživatele a uložit jej. Následně po přidání do účtu nám napíšete email na info@superfaktura.cz z aktuální emailové adresy majitele žádost, že si přejte změnit majitele účtu a uvedete, jaký uživatel má být novým majitelem.