Potřebujete změnit email majitele účtu? Žádný problém. Změnu dokážete provést přímo v účtu SuperFaktury i sami.

Jsou dvě možnosti, jak si můžete změnit email majitele účtu.

1. možnost:
  • V případě, že nový majitelský email není a nebyl v SuperFaktuře registrován, změnu provedete tak, že v části “NastaveníUživatelé” kliknete na “tužku” pro možnost změny uživatele. Následně v políčku “Email” změníte email majitele účtu, do políčka “Heslo” vyplníte heslo, kterým se přihlašujete do účtu a změnu potvrdíte.
2. možnost:
  • Někdy se může stát, že e-mail nového majitele účtu už v SuperFaktuře existuje nebo se zobrazí hláška „Nastal problém s úpravou tohoto přístupu“.

    V takovém případě:

    1. Přidejte nový e-mail majitele jako nového uživatele a uložte ho.

    2. Po přidání nám napište z aktuální e-mailové adresy majitele na info@superfaktura.cz.

    3. Do zprávy uveďte, že chcete změnit majitele účtu, a napište, který uživatel má být novým majitelem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.