Potřebujete změnit email majitele účtu? Žádný problém. Změnu dokážete provést přímo v účtu SuperFaktury i sami.
Jsou dvě možnosti, jak si můžete změnit email majitele účtu.
1. možnost:
- V případě, že nový majitelský email není a nebyl v SuperFaktuře registrován, změnu provedete tak, že v části “Nastavení→Uživatelé” kliknete na “tužku” pro možnost změny uživatele. Následně v políčku “Email” změníte email majitele účtu, do políčka “Heslo” vyplníte heslo, kterým se přihlašujete do účtu a změnu potvrdíte.
2. možnost:
-
Někdy se může stát, že e-mail nového majitele účtu už v SuperFaktuře existuje nebo se zobrazí hláška „Nastal problém s úpravou tohoto přístupu“.
V takovém případě:
-
Přidejte nový e-mail majitele jako nového uživatele a uložte ho.
-
Po přidání nám napište z aktuální e-mailové adresy majitele na info@superfaktura.cz.
-
Do zprávy uveďte, že chcete změnit majitele účtu, a napište, který uživatel má být novým majitelem.
-
