Máte-li standardní nebo prémiový balíček členství, ke každé firmě ve vašem adresáři můžete mít přidaný neomezený počet kontaktních osob.
Kontaktní osoby ke kontaktu přidáte tak, že si otevřete část Kontakty (1) a následně detail konkrétního kontaktu (2), kde kliknete na Změnit (3).
V editaci kontaktu máte ve spodní části možnost Přidat novou kontaktní osobu (4), její email a Uložte (5).
Následně, při odesílání dokumentu e-mailem si můžete vybrat, jaké kontaktní osobě dokument chcete poslat.
Kromě více kontaktních osob si můžete také přidat více hlavních emailů kontaktu.
Začátek cesty přidání emailu je stejný jako u kontaktních osob, tedy, otevřete část Kontakty (1) a následně detail konkrétního kontaktu (2), kde kliknete na Změnit (3).
Následně do políčka Email (4) vyplníte požadované emaily, které je důležité od sebe oddělit čárkou.
Následně jakmile budete odesílat tomuto klientovi dokument emailem, tak se automaticky do políčka příjemce vyplní emaily z hlavní části kontaktu.