Příjmový/výdajový pokladní doklad, neboli účtenku, lze v SuperFaktuře vystavit následujícími způsoby:
- Otevřete si danou fakturu a v pravém sloupci kliknete na „Vystavit → Účtenku„. Následně se vám do počítače/telefonu stáhne již vyplněná účtenka, kterou pošlete nebo vytisknete klientovi.
– Takto vystavená účtenka se nikde v SuperFaktuře neeviduje a je stažena pouze do vašeho zařízení.
- Otevřete si danou fakturu a v pravém sloupci kliknete na „Přidat úhradu„. Pokud vyberte platbu v hotovosti a máte v SuperFaktuře v části „Nástroje → Pokladna“ vytvořenou pokladu, nabídne se možnost propsání pohybu do vybrané pokladny (je zde také možnost výběru „nezapisovat do pokladny“). Po přidání platby se platba propíše do vybrané pokladny a vytvoří se k ní pokladní doklad. Takto vytvoření doklad je evidovaný v účtu SuperFaktury.
- Nevztahuje-li se platba k žádnému vytvořenému dokladu, je možné pohyb do pokladny zaznamenat následujícím způsobem. V části „Nástroje → Pokladna“ si otevřete požadovanou pokladnu a pohyb přidáte kliknutím na „Přidat pohyb„.
- Pokud byste potřebovali údaje v účtence upravit, po stažení je doklad editovatelný.