Ano, jako administrátor účtu můžete přidávat nové uživatele a definovat jim práva vytvářet dokumenty a používat nástroje:

Administrátor může vytvářet, editovat a mazat všechny doklady v SuperFaktuře. Zároveň může měnit profil společnosti, nastavení aplikace a používat všechny nástroje. Také může vytvářet účty novým uživatelům.

Účetní může editovat a mazat doklady a používat exporty. Nemůže vytvářet nové doklady.

Senior může vytvářet, editovat a mazat všechny doklady v SuperFaktuře. Nemůže ale měnit profil společnosti, nastavení aplikace ani používat nástroje.

Junior může vytvářet nové doklady. Editovat a mazat však může jen ty doklady, které sám vytvořil. Nemůže měnit profil společnosti, nastavení aplikace ani používat veškeré nástroje.

Host může prohlížet doklady v SuperFaktuře. Nemůže ale nic měnit, ani vystavovat nové doklady.

Po vytvoření nového uživatele mu automaticky přijde e-mail s informacemi pro přihlášení a přidělenými oprávněními.

Na každé vytvořené faktuře bude v patičce informace s kontaktními údaji – jménem, telefonním číslem a e-mailem uživatele, který doklad vystavil.

Každá změna na dokladu se uloží do podrobné historie akcí s přesnými časy a jmény uživatelů, tato historie vám zaručí dokonalý přehled.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *